Szerviz

Vállaljuk az általunk képviselt gyártók és forgalmazott készülékek szervizelését, felülvizsgálatát.

Az egészségügyi szolgáltatók által Magyarországon használt orvostechnikai eszközök jogalkotó által meghatározott köre (magas kockázatú eszközök) bizonyos időközönként időszakos felülvizsgálaton kell, hogy átessenek az üzembe helyezésük után 1-2-3 évente. Ennek során villamos biztonságtechnikai vizsgálatok és funkcionális vizsgálatok elvégzése történik, és mindig az adott kor technikai színvonalának és szabványoknak megfelelően. Ezt az egészségügyi szolgáltatókra irányadó kötelező tevékenységet az orvostechnikai eszközökről szóló 4/2009. (III. 17.) EüM rendelet 27. §-a írja elő.

Az EüM rendelet 27. § (4) bekezdése alapján az időszakos felülvizsgálatokat csak az OGYÉI által kiadott és érvényes határozattal lehet végezni.

Ön interneten keresztüli is elküldheti a hibabejelentést számunkra így egyszerűen és gyorsan tudja jelezni készülékének meghibásodását a nap bármely órájában. A bejelentés után az illetékes kollégák felveszik Önnel a kapcsolatot.

Fontos, hogy pontos adatokat adjon meg, és részletesen írja le a hibajelenséget, annak körülményeit és rendszerességét. Ezek az információk segítik a szervizes munkatársainkat a probléma gyors feltárásában és a minél gyorsabb árajánlat adásában javítás megkezdése érdekében.

A javításra szánt eszközeit előzetes egyeztetés után tudja hozzánk eljuttatni, a weboldalról is letölthető „Eszköz fertőtlenítési és átvételi igazolás” nyomtatvány kíséretében.  A pótalkatrészek, a munkadíj és az esetleges kiszállás költségeiről árajánlatunkban fogjuk tájékoztatni.

Előfordulhat azonban, hogy az előzetes árajánlathoz képest a javítás megkezdése után további hibákra is fény derülhet, ebben az esetben kiegészítő ajánlatban vagy módosított ajánlatban tájékoztatást küldünk partnereink részére.

A munka megkezdése minden esetben az előzetes ajánlat megrendelését vagy szerződéskötést követően történik. Amennyiben igény van rá és a tervezett munka lehetővé teszi, akkor a helyszínen is történhet a javítás, kiszállási díj fejében.

Amennyiben további kérdései lennének, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a +36 1 361-0136 telefonszámon, vagy írjon nekünk a medga@medplan.hu e-mail címre.

Hibabejelentés esetén töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat és kollégáink hamarosan keresni fogják Önt.





    Csatolandó fájl:

    *A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező.